Klubhuset er til rådighed for alle SYC’s aktiviteter, arrangementer og eventuelt andre gæster til almindeligt socialt samvær.
På første sal: Klubstue med the/kaffekøkken samt bestyrelseslokale. Disse lokaler kan ikke udlejes.
I underetagen: Undervisnings - og festlokale med service til 96 personer, samt køkken med komfur, køle - og frysemuligheder, kaffemaskiner og industriopvaskemaskine. I gangen findes toiletter på gangen.
Vilkår for udlejning af SYC’s klubhus:
Klubhuset er beregnet til brug for alle arrangementer, hvor SYC er involveret.
Disse aktiviteter har første prioritet, og skal af arrangøren eller formændene for klubudvalgene tilmeldes klubbens bookningliste via link fra hjemmesiden i så god tid som muligt, og senest den 31/12 for arrangementer i det kommende kalenderår.
Derefter vil ikke bookede datoer i kalenderåret blive tilbudt medlemmerne til private arrangementer. Ved bookningen skal angives oplysning om arrangementets indhold.
Udlejning sker i udgangspunkt inden for samme døgn, men er lokalet ikke optaget dagen før kan evt. foberedelse ske her, ligeledes kan der med udlejningsansvarlige aftales tidspunkt for dagen efter hvor lokalet skal være ryddet
Ret til at leje lokalet har alle klubmedlemmer over 18 år - som er medlem af SYC - på følgende betingelser:
1.
|
Ønsker om at leje lokalet sker ved login på siden og tryk på
|
2.
|
Når bookningen foretages, fremkommer en faktura på kr. 3.000, der skal betales straks via online betaling. Booking er først foretaget, når betaling er foretaget. Der er rengøring før arrangementet er inkluderet i prisen. Lejer er dog ansvarlig for, at opvaskemaskinen bliver slukket ved afslutningen af arrangementet og rengjort iht. til brugsanvisning på opvaskemaskinen.ryddet, op og der ikke er beskidt service. kaffemaskiner er rengjort for kaffe filtre og stålbeholderne er tømt for kaffe. Affald er fjernet og bordene aftørret lige som gulvet er fejet/støvsuget og gulvet er vasket således at klubmedlemmer kan anvende klubhuset.
|
3.
|
Betalte bookinger ændres ikke i forbindelse med eventuelle klubarrangementer, medmindre lejeren accepterer.
|
4.
|
Man må være indforstået med, at der kan foregå klubaktiviteter på 1. sal under udlejningen af stueetagen.
|
5.
|
SYC er ansvarlig for, at der er glas og service til 96 personer, remedier til rengøring og begrænsede fryse- og kølemuligheder.
|
6.
|
Lejeren er selv ansvarlig for oprydning, bordopstilling og remedier til opvask. Det ønskede antal borde blivet sat frem af SYC. Eventuelt ødelagt inventar, service og installationer skal anmeldes. Affald smides i affaldscontaineren i lukket pose. Overnatning i festlokalet må ikke finde sted uden aftale med den klubhussansvarlige.
|
7.
|
I tilfælde af aflysning efter at lejen er indbetalt, refunderes halvdelen af lejen samt rengøring ialt kr. 1.350. Hvis lokalet udlejes igen på den aflyste dato, refunderes det resterende beløb.
|
8.
|
Nøgle til klubhus og depot kan udleveres dagen før arrangementdato og skal afleveres dagen efter, hvis ikke andre klubaktiviteter finder sted. Nøgleudlevering og aflevering samt eventuel rengøring aftales med den klubhusansvarlige.
|